Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2020 07:57 - Няколко години ме нямаше в сайта
Автор: blackbradator Категория: Забавление   
Прочетен: 1589 Коментари: 12 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*
*
*
*
*
*
*
Викам си сигурно старите червени, русофилски дъртаци ще са пукнали, а то се оказа, че са още тук. И не само че са тук, ами са станали и още по-нагли. Продължава да вони на комунизъм и рубладжийство тук. Язък! Осрахте хубавия сайт.
Отврат!



Гласувай:
3



Следващ постинг

1. pitatlimedejzorata - Гледам профила на новия "bradator"
31.01.2020 09:34
Само един пост е публикувал, а пише, че "няколко години ме нямаше в сайта". Ако е вярно, къде са следите от предишното му пребиваване в сайта?
Е, няма ги. Но коммиризмата на стария predator е безпогрешно различима. Сега, ако някой каже, че има нещо ново миризливо, добавено тук - ще се съглася. Новият хищник се дистациира от стария хищник, обвинявайки го, че "осрал хубавия сайт".
Че кога бе, "ново" лайнярче, БЛОГ.БГ е бил хубав?! Не всички блогъри са толкова прости, колкото ти се опитваш да ги изкараш, приравнявайки ги със себе си.
цитирай
2. pitatlimedejzorata - Но е хубаво,
31.01.2020 09:42
не-е-е, дори е прекрасно, че децата на съветските българи бягат от бащите си като дявол от тамян. Подпарило е под краката им - даже и те започват вече да го разбират. Обаче нали са бащичко, вместо да се променят, решили, че е достатъчно да си напудрят само носа по европейски и да си преправят гласа от вълчи на майчински. Ще го одухат, както го одухаха бащите им. Докато се пудрят в тоалетната, самолета за Европа отлетя.
цитирай
3. blackbradator - не-е-е, дори е прекрасно, че децата ...
31.01.2020 09:56
pitatlimedejzorata написа:
не-е-е, дори е прекрасно, че децата на съветските българи бягат от бащите си като дявол от тамян. Подпарило е под краката им - даже и те започват вече да го разбират. Обаче нали са бащичко, вместо да се променят, решили, че е достатъчно да си напудрят само носа по европейски и да си преправят гласа от вълчи на майчински. Ще го одухат, както го одухаха бащите им. Докато се пудрят в тоалетната, самолета за Европа отлетя.


Доста се бъркаш, че съм стария предатор. Ама доооооста.
цитирай
4. fun1001 - :-)))))))))) поли,заЕби го тозз..дрт козел..Хр Рашев..
31.01.2020 10:21
2. pitatlimedejzorata - Но е хубаво
цитирай
5. blackbradator - Загубил съм малко форма кой кой е ...
31.01.2020 10:46
Загубил съм малко форма кой кой е тук. Например тоя блогер питатлимедейзората не го помня. Само ще му кажа да не се чуди защо нямам нито една публикация. Отговорът е прост. Този профил ми е чисто нов.
цитирай
6. putinoid - Тоя блог не е мой, но го подкрепям ...
31.01.2020 14:42
Тоя блог не е мой, но го подкрепям напълно, щото сега, след дезактивирането на чучолино, нема някой, който да ми е по противен от стоенчо.
Комуняга и путиняга.
цитирай
7. blackbradator - Тоя блог не е мой, но го подкрепям ...
31.01.2020 18:47
putinoid написа:
Тоя блог не е мой, но го подкрепям напълно, щото сега, след дезактивирането на чучолино, нема някой, който да ми е по противен от стоенчо.
Комуняга и путиняга.

Може ли да ме светнете кои са тия блогери Чучолино и Стоянчо?
цитирай
8. pitatlimedejzorata - Ама fun1001,
31.01.2020 19:06
Тоз bradator твърди, че не е онзи дърт козел blackpredator. Ти знаеш ли нещо по-точно, нали имаш 1001 допирни точки в сайта. Вярно ли е, че стария predator, онзи с 88-годишните топки, е ударил камбаната преди време?
цитирай
9. blackbradator - Тоз bradator твърди, че не е онзи ...
31.01.2020 19:32
pitatlimedejzorata написа:
Тоз bradator твърди, че не е онзи дърт козел blackpredator. Ти знаеш ли нещо по-точно, нали имаш 1001 допирни точки в сайта. Вярно ли е, че стария predator, онзи с 88-годишните топки, е ударил камбаната преди време?

Разбира се, че не съм оня червен чичак.
цитирай
10. pitatlimedejzorata - Ама аз питах баба Джу
01.02.2020 10:26
Що ти се обаждаш, бе младо? Да не би да си й мераклия? Това е первезно. освен...
Освен, ако ти си "оня червен чичак"
цитирай
11. blackbradator - Що ти се обаждаш, бе младо? Да не би да ...
01.02.2020 13:04
pitatlimedejzorata написа:
Що ти се обаждаш, бе младо? Да не би да си й мераклия? Това е первезно. освен...
Освен, ако ти си "оня червен чичак"

Ами обаждам се, защото това е мой постинг, споменаваш ме в коментара си и наистина ми е любопитно какво става с русенския комундел блякпредатора. Доволен ли си от отговора или да продължавам?
цитирай
12. milady - до дрт.козел..Хр Рашев..с измисленото име..10. pitatlimedejzorata
01.02.2020 19:56
многоо обичам Тарт'юфел на 75, да ми каже баба..
и престани, да ме преследваш..импот.мизантропе.
писах ти го и на лс..
/сам си търсиш псувните,като акрана,борна..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackbradator
Категория: Забавление
Прочетен: 10380
Постинги: 3
Коментари: 30
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930